Mõningaid tähelepanekuid autode kliimaseadmete teemal:
- autode mootorihooldust peetakse tavapäraseks, kuid kliimaseadmete hooldus on justkui unustatud, jahutab - järelikult töötab. KUID SEE POLE ALATI NIIMOODI !!!
- kliimasüsteemi kuivatifiltrit peab vahetama iga kahe kasutusaasta järel - niiskus kliimasüsteemi suuR vaenlane. Niiskus ja kliimakompressori töö ei sobi kokku. Reaalses elus on kuivati eluiga pikem, seda kas peab vahetama märkab juba autokliimaseadmega tegeleja
- 40 - 60 g külmaainet aastas peetakse loomulikuks kaoks - mida vähem jääb külmaainet kliimasüsteemi seda rohkem on tõenäoline, et kliimaseade ei hakka tööta
- külmaaine "vastutab" ka kliimasüsteemi õli transpordi eest - mis on vajalik liikuvate detailide määrimiseks
- kombinatsioon: liiga kõrge temperatuur - vähe külmaainet - vähe kliimaõli - on väga halb kombinatsioon
- kliimasüsteemi peab kasutama ka talvekuudel - sõltuvalt süsteemist, kas kliimasüsteem on automaatne või mitte - kliimasüsteem ei ole ainult suvekuudel sõitjatesalongi jahutamiseks, vaid talvekuudel ka liigse niiskuse kõrvaldamiseks
- soovitav on talvekuudel kliimasüsteem sisse lülitada mõned korrad kalendrikuus - a mõni minut. Sisselülitamine tagab ka kliimasüsteemiõli taasringluse kliimasüsteemis, tihendid peavad kauem vastu, autosalongist kaob liigniiskus
- veel parem, las kliimasüsteem töötab automaatikareziimil /kui olemasolev süsteem seda võimaldab/, siis pole endal muret ja meelespidamist. Kliimasüsteem kontrollib ise, millal on vaja töötada ja millal mitte. Millal on salongis liiga soe ja millal on liiga palju niiskust salongis
- kliimaseadmega saab ka sõiduvahendit kiiresti soojendada - süsteemi kasutatakse uuematel diiselmootoritega Subarutel
- kliimasüsteem pole mitte ainult mugavuseks, vaid ka turvalisuseks loodud. Mugav sõita, mugav olla - MUGAVAM LIIGELDA