Kuidas aru saada ...

Kuidas aru saada, kas sõiduautol on tahmafilter või mitte?

Kuidas aru saada, millal sõiduauto iseenesest puhastab tahmafiltrit?

Küsi AUTODE HOOLDEKODUST järele: 56568767

Ikka ja jälle küsitakse AUTODE HOOLDEKODU klientide poolt, et miks auto ise tahmafiltrit ei puhasta. On täiesti kindel, et auto puhastab või vähemalt üritab alati ise tahmafiltri puhastada. Vahepeal on vajalik LISATURGUTUS: nagu inimorganismile vitamiinide lisamanustamine.

Tähelepanekuid, kui tahmafiltriga, kübemefiltriga on mingi teema:

  • auto haiseb, jätate auto seisma, kuid on tunda tugevat kärsahaisu - tahmafiltri põletusprotsess on jäänud pooleli. Võimaluse korral sõitke veel min 5-15 km vähemalt 2500 pääret minutis ja järjest, mitte linna peal lötutades
  • auto tossab - tahmafiltri põletusprotsess on alanud, sõitke kuni tossamine lõppeb. Kui see ei tahagi lõppeda, siis pöörduge AUTODE HOOLDEKODU`SSE või helistaga 56568767
  • olete harjunud maanteel, et hetkekütusekulu on näiteks 7,1l/100 km. Millegipärast märkate, et nüüd on kütusekulu ca 1,5l rohkem ehk näiteks 8,6l/100 km. Toimub tahmafiltri põletamine, kus lisakütuse abil on tõstetud tahmafiltris olevat temperatuuri (ca 600 ⁰), et tahmafilter, kübemefilter pühtaks põletada. Kõrgemal temperatuuril lagunevad väikesed tahmaosakesed ...
  • sõidate ühtlasel kiirusel maanteel, kuid on tunne, et auto justkui tõmbleb. Kiirus ei muutu, kuid mootorist on tunda, et töötab vabalt - ei tööta vabalt. Justkui hing jääb vahepeal kinni. Kiirus ei muutu. See tähelepanek on meie kogemustele toetudes eelkõige seotud BMW E60 ja E61 autodega
  • automaatkäigukastiga sõiduautol on käiguvahetus tunduvalt pikema intervalliga. Sõiduk justkui mõtleb, enne kui järgmise käigu ise sisse lülitab
  • automootor on juba korduvalt üritanud tahmafiltrit ise puhastada, kuid kas tahmafilter on liiga umbes, põletamine on mingil põhjusel pooleli jäänud siis mootoriõlitase tõuseb, ehk lisakütus, mis oli ette nähtud tahmafilri puhtaks põletamiseks, jäi pidama mootori õlis. SEE ON JUBA VÄGA PAHA - SELLE TULEMUSEL KA MOOTORI ÕLIKVALITEET HALVENEB JA NIISUGUSE MOOTORIÕLIGA SÕITES VÕIVAD OLLA VÄGA KURVAD TAGAJÄRJED. MOOTOR HAKKAB NUTMA. Näiteks Mazda 6 mudelitel on õlivardal märge õlitaseme kohta, kui see on jõudnud teatud tasemele, siis tuleb õlifilter, mootoriõli välja vahetada. Kogemuse järgi on niisuguste tunnustega sõiduvahendite mootoriõli vähe viskoosne e rohkem on tunne, et nafta tuleb mootorikarterist välja - mitte õli.
  • Kiirendades on tunne, et auto mõtleb pisut kauem kui tavaliselt. On tahtmine rohkem gaasi vajutada, et mis SA auto jokutad.
  • Kütusepumba otsatihend lekib ja kütus satub mootorikarterisse.
  • jätkub...

 

Mootri õlitase üle maksimumi ...
Tahmafiltri temperatuuriandurikorpus on taas kinni keevitatud, lisaõhk põhjustas palju pahandust