Sillastend Tartu

BMW 525 E39 ilusa võtmehoidjaga sillastendis Tartu AUTODE HOOLDEKODUS.
Chevy buss AUTODE HOOLDEKODUS Tartus sillastendis.

Sillastend Tartus, AUTODE HOOLDEKODUS.

Tule oma autoga, kaubikuga sillastendi !!! Helista 56568767

Midagi erilisemat AUTODE HOOLDEKODUS sillastendis Tartus. Uunikauto.
Limusiinidki mahuvad sillastend Tartusse, AUTODE HOOLDEKODUSSE. Täpselt ei mäletagi, kui pikk see auto oli. Igatahes VÄGA PIKKKKK.

AUTODE HOOLDEKODUS sillastenditeenuse maksumus 1 sild 35.- 2 silda 50.-Eraldi teema on kaubikutega, esisild50.-

Sillastend ON SEADE, millega kontrollitakse ja mille ABIL seadistatakse sõiduvahendi ratasteasendeid. Lihtsamalt öeldes sõiduvahendirataste asendit teineteise ja autokere suhtes. Nii LIHTNE see TEOORIAS ongi !!!

Kaubiku silla reguleerimine on põhimõtteliselt täpselt sama nagu sõiduauto silla reguleerimine, lihtsalt suurem sõiduk ja SUUREMAD VÕTMED. 

EESMÄRK: sõitja/te turvalisuse tagamine !!!

Miks? Millal silastendi minna?

Autosilla reguleerimine on vajalik:

  1. sõitja turvalisuse tagamiseks - õigesti reguleeritud autorattad "jooksevad" sõiduteel. Juhil on tunne, et auto teab ise juba ette, kuhu juht teda soovib suunata...
  2. rehvid kuluvad /PARAKU KUIGIPALJU IKKA/ ühtlaselt, võrdselt - Isegi AUTODE HOOLDEKODU ei suuda tagada rehvide mittekulumist, mis veereb, see kulub. Õigesti teostatud sillastenditeenus tagab, et rehvid kuluvad ühtlaselt. Pole nii, et üks rehvipool kulub kiiremine kui teine, rooliratas on ikka otse ja sõiduvahend ei "kisu" juhti koos sõidukiga kas siis kraavipoole või vastassuunavööndisse.
  3. lihtsamas keeles öeldes peavad auto rattad olema paralleelsed. Kui detailsemalt kirjeldada, siis laiemalt jagunevad esisillarataste asendid kolmeks: eest kokku, täiesti paralleelselt, eest lahku. Rataste reguleerimise asend sillastendil sõltub konkreetsest automargist, tema valmistamiseaastast ja mudelist. Sillastendi loogika on pigem vanemate autode (10 ja rohkem aastaid vana) suhtes, kus on nõutavad andmed vähem pretensioonikamad. Väga kaasaegsetel autodel on täpsustase juba liiga pedantlik a.la +-0,2mm:) Eraldi teema on prantsuse autobrändidega, kus ÕIGED reguleerimisandmed on hoopis teistsugused kui muudel euroopa autobrändidel.
  4. AUTODE HOOLDEKODU ei hakka oma kliente liialt kurnama detailidega. Meie Kliendi jaoks on oluline see, et Klient on meie autoteeninduse sillastenditeenusega RAHUL. Ja sellest piisab. Detailidega tegeleme meie.
  5. Pärast seda kui on kuskil NÖÖRIGA rattajooks paika pandud, sõidetud teatud aeg. Seejärel on näha, et esirehvid on ebaühtlaselt kulunud, siis on need paigaldatud tagasilda. Kui nüüd on esisillas ikka rehvid ebaühtlaselt kulunud NO SIIS on aeg tulla AUTODE HOOLDEKODUSSE Tartus SILLASTENDI.
  6. Sillastendi e rataste reguleerimist peab KINDLASTI tegema kui autoveermikus on vahetatud detaile (rooliots, amortisaator, rattalaager, amortisaatori tugilaager, õõts, puks ...) või on eelpool nimetatud detailid mingil põhjusel hetkeks lahti võetud. Nimetatud detailide vahetamisel muutuvad veermikus detailide asendinurgad ja seetõttu ei ole sõiduvahendirattad enam seal, kus nad peavad olema.
  7. Näide elust enesest: autol kulusid esirehvid väliskõlgedelt siledaks. Seejärel pandi kuunud esirehvid tagasillale. Kui need ka äärtest olid siledaks kulkunud, siis tuldi ALLES sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODU SSE.
  8. Tahaks autoga otse sõita aga auto ei lase. Kisub teelt kõrvale.
  9. Oled kulutanud auto all olevad rehvid traatideni välja, siis lased sillastendi teha Tartus AUTODE HOOLDEKODUs ja siis OSTAD UUED REHVID !
  10. Eraldi teema on veel löökauku sõitmine, mille tulemusena võib auto veermikus asetsevad hoovad ja puksid muuta oma asendit ja seetõttu muutuvad ka seadistused. Muutuse suurus võib olla ca 0,5 m ja sellest piisabki, et sõidusuund ei ole enam õige.
  11. Sillastend vastavalt auto läbisõidule: soovituslikult üks kord aastas või siis iga 10 000 - 20 000 km läbimisel. Üldjuhul autokasutaja või rehvivahetust teostav isik märkab sõidukirehvides ebaloomulikku kulumist kui on rehvivahetuse hooaeg või mingi veermikudetail on väja välja vahetada ja vahetuse käigus jäävad ka rehvide olukord silma.Tõsiasi on, et odavam on kontrollida ja rattad AUTODE HOOLDEKODUS paika reguleerida kui hiljem kulutada vahendeid uute rehvide soetamiseks ja vahetamiseks.
  12. Kui nn OMA Remondimees vahetas kuu aega tagasi rooliotsa, amortisaatori tugilaagri või midagi seal esisillas:( aga unustas lisada, et sillastendi on vaja minna AUTODE HOOLDEKODUSSE. Tartus.
  13. Ülevaatusel öeldi, et see või too rehv on rohkem kulunud. On olnud juhuseid kui uue autoomaniku teadmata on valesti kulunud esirehvid paigaldatud tagasilda jvp.
  14. Peale esisillas tehtud remonti kuskil tööojas sõitsid ca 5000 km, esirehvid kulusid traatideni välja ja siis tuli meelde, et sillastenditeenust kasutada Tartus AUTODE HOOLDEKODU S.
  15. On TUNNE, et on vaja sillastendi minna.
  16. Kliendi kommentaar: kui kaua ma neid rehve ikka vahetan, pigem lasen veermikukontrolli teha, vajalikud osad vahetada ja sillreguleerimise seejärel teha AUTODE HOOLDEKODUS.
  17. Siis kui SUL on Passat ja diisel ja 2002, et teha seda rataste reguleerimist või sillastendi...
  18. Erinevaid põhjusi on veel ja veel ...

 

Rattad asuvad paralleelselt. Jänes nimega Priit on sõidusuunas ehk auto on ninaga VAATAJA poole.
Ratastel on kokkujooks.
Ratastel on lahkujooks.

Sillastend Tartu linnas. AUTODE HOOLDEKODUs.

On ka nii juhtunud, et klient käib oma sõiduvahendiga sillastendis ja pärast läheb paremasse kohta ...