Sillastend Tartu

BMW 525 E39 sillastendis Tartu AUTODE HOOLDEKODUS.
Sildade reguleerimine. Tartu AUTODE HOOLDEKODU s.

TELEFON: 56568767

 

 

Sillastend Tartu, AUTODE HOOLDEKODUS.

Riia 138, Lõunakeskus ON lähedal. 

Tule oma autoga, kaubikuga sillastendi ja kontrolli ja vajadusel lase reguleerida rattajooksud PAIKA !!!

sõiduauto 1 sild 45.-  2 silda 70.-
kaubik 1 sild 60.-  
Midagi erilisemat AUTODE HOOLDEKODUS sillastendis Tartus. Uunikauto.
Limusiinidki mahuvad oma täies pikkuses sillastend Tartusse, AUTODE HOOLDEKODUSSE. Täpselt ei mäletagi, kui pikk see auto oli. Igatahes VÄGA PIKKKKK.

Kui vaja, siis kaubikutel sillastend ikka Tartu AUTODE HOOLDEKODUS.

Sillastend ON SEADE, millega kontrollitakse ja mille ABIL seadistatakse sõiduvahendite ratasteasendeid. Lihtsamalt öeldes sõiduvahendirataste asendit teineteise ja autokere suhtes. Nii LIHTNE see TEOORIAS ongi !!!

See sillaregull.

Levinud on ka väljend, et tegemist on Joondamisseadmega, seda küll kaugemates maades või veidras otsetõlkes. Ehk teoorias lihtsalt joondad rattad paika millegi suhtes, esisild tagasilla suhtes, autokere näiteks.

Kaubiku silla reguleerimine on põhimõtteliselt täpselt sama nagu sõiduauto silla reguleerimine, lihtsalt:

  • SUUREM sõiduk,
  • SUUREMAD VÕTMED,
  • ja vaja rohkem JÕUDU kontramutrite, rooliotste jm lahti keeramisel.
  • ja praktika näitab, et neid käib töös vähem, kuna peavad kas paremini töösurvele vastu või lihtsalt ei vahetata, kuna kesse raatsib kulutada.

EESMÄRK IKKA: sõitja/te turvalisuse tagamine !!!

Miks? Millal sillastendi minna? Tartus. Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE?

Veel huvitavat:

Sillastendi ei pea tegema:

ja veel ...

Sillastend on vajalik:

  1. sõitja turvalisuse tagamiseks - õigesti reguleeritud autorattad "jooksevad" sõiduteel. Juhil on tunne, et auto teab ise juba ette, kuhu juht teda soovib suunata...
  2. sillastend Tartu, sillastend Tartus, sinna on asja kui veermikus vaja reguleerimistöid teha, et säästa OMA auto rehve ja sõidu turvalisust.
  3. rehvid kuluvad /KUIGIPALJU IKKA/ ühtlaselt, võrdselt - Isegi AUTODE HOOLDEKODU ei suuda tagada rehvide mittekulumist, mis veereb, see kulub. Õigesti teostatud sillastenditeenus tagab, et rehvid kuluvad ühtlaselt. Pole nii, et üks rehvipool kulub kiiremine kui teine, rooliratas on ikka otse ja sõiduvahend ei "kisu" juhti koos sõidukiga kas siis kraavipoole või vastassuunavööndisse.
  4. Sõitsid liiga kaua autoga, mis ..otsis.. teed, siis vaja teostada sildade reguleerimine Tartus, AUTODE HOOLDEKODUS.
  5. lihtsamas keeles öeldes peavad auto rattad olema paralleelsed. Kui detailsemalt kirjeldada, siis laiemalt jagunevad esisillarataste asendid kolmeks: eest kokku, paralleelselt, eest lahku. Rataste reguleerimise asend sillastendil sõltub konkreetsest automargist, tema valmistamiseaastast ja mudelist. Sillastendi loogika on pigem vanemate autode (12 ja rohkem aastaid) suhtes, kus on nõutavad andmed vähem nõudlikumad. Väga kaasaegsetel autodel on täpsustase juba liiga pedantlik a.la +-0,2mm:) Eraldi teema on prantsuse automarkidega, kus ÕIGED reguleerimisandmed on hoopis teistsugused kui muudel euroopa autobrändidel. Seega sillastendi tööde teostamisel ei ole: mulle tundub, et peaks niimoddi tegema. Tartu sillastend: kindel auto - kindlad sillastendiandmed.
  6. AUTODE HOOLDEKODU ei hakka oma kliente liialt kurnama detailidega. Meie Kliendi jaoks on oluline see, et KLIENT on meie autoteeninduse sillastenditeenusega RAHUL. Ja sellest piisab. Detailidega tegeleme meie.
  7. Pärast seda kui on kuskil NÖÖRIGA rattajooks paika pandud, sõidetud teatud aeg. Seejärel on näha, et esirehvid on ebaühtlaselt kulunud, siis on need paigaldatud tagasilda. Kui nüüd on esisillas ikka rehvid ebaühtlaselt kulunud NO SIIS on aeg tulla AUTODE HOOLDEKODUSSE Tartus SILLASTENDI.
  8. Sildade reguleerimist peab KINDLASTI tegema kui autoveermikus on vahetatud detaile (rooliots, amortisaator, rattalaager, amortisaatori tugilaager, õõts, puks ...) või on eelpool nimetatud detailid mingil põhjusel hetkeks lahti võetud. Nimetatud detailide vahetamisel muutuvad veermikus detailide asendinurgad ja seetõttu ei ole sõiduvahendirattad enam seal, kus nad peavad olema.
  9. Näide elust enesest: autol kulusid esirehvid väliskülgedelt siledaks. Seejärel pandi kulunud esirehvid tagasillale. Kui need ka äärtest olid siledaks kulunud, siis oli ALLES asja sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODU SSE.
  10. Sildade reguleerimine Tartus ja muidugi ka mujal tuleb ette võtta kui: tahaks autoga otse sõita aga auto ei lase. Kisub teelt kõrvale.
  11. Sillastendis autoga käinud kliendi kommentaar: ebaühtlaselt kulunud esisillarehvid tagasilda ja tagasillarehvid esisilda, siis sai pisut sõidetud. Nüüd endised tagasillarehvid, mis olid ka esisillas valesti kulunud sai maha kantud. Siis sai veermikukontroll tehtud, mis vaja vahetatud ja seejärel sillastend Tartu linnas, AUTODE HOOLDEKODUS.
  12. Oled kulutanud auto all olevad rehvid traatideni välja, siis lased sillastendi teha Tartus AUTODE HOOLDEKODUs ja siis peale Tartus sillastend is käimist oma autoga OSTAD UUED REHVID !
  13. Eraldi teema on veel löökauku, kõnnitee kivisse jne sõitmine, mille tulemusena võib auto veermikus asetsevad hoovad ja puksid muuta oma asendit ja seetõttu muutuvad ka seadistused. Muutuse suurus võib olla ca 0,5 mm ja sellest piisabki, et sõidusuund ei ole enam õige. Pole rusikareegel, kuid löökauk rikub ka velge, velg hakkab viskuma.
  14. Sillastend vastavalt auto läbisõidule: soovituslikult üks kord aastas või siis iga 10 000 - 20 000 km läbisõitmisel, löökaugu läbimisel jne. Raudpoltkindlaid reegleid pole, sest raudki roostetab. Üldjuhul sildade reguleerimine tuleb teostada kui autokasutaja või rehvivahetust teostav isik märkab sõidukirehvides ebaloomulikku kulumist kui on rehvivahetuse hooaeg või mingi veermikudetail on väja välja vahetada ja vahetuse käigus jääb ka rehvide olukord silma. Näiteks üks rehvipool on rohkem kulunud - siledam jne.Tõsiasi on, et odavam on kontrollida ja rattad AUTODE HOOLDEKODUS paika reguleerida kui hiljem kulutada rahavahendeid uute rehvide soetamiseks ja vahetamiseks.
  15. Tartu sillastend AUTODE HOOLDEKODUs tuleb meelde, kui esistange on ribadeks sõidetud ja tagasilda paigaldatud tagavararatas on kah siledaks ühest äärest kulunud.
  16. Kui nn OMA Remondimees vahetas kunagi, nt kuu aega tagasi rooliotsa, amortisaatori tugilaagri või midagi seal esisillas:( aga unustas lisada, et sillastendi on vaja minna AUTODE HOOLDEKODUSSE. Tartus...
  17. või mis on juhtunud ka reaalsuses: Keegi ütles, et veermikus detailide vahetamisel EI PEAGI sillastendi tegema ei Tartu linnas, Tartus ega ka kuskil mujal mitte.
  18. Ülevaatuspunktis juhiti tähelepanu. et see või too rehv on rohkem ühest äärest kulunud, traadid juba välja kulunud. On olnud juhuseid kui uue autoomaniku teadmata on valesti kulunud esirehvid paigaldatud enne müüki tagasilda jvp ehk sildade reguleerimist polegi teostatud. (võõras mure).
  19. Peale esisillas tehtud remonti kuskil tööojas sõitsid ca 5000 km, esirehvid kulusid traatideni välja ja siis tuli meelde, et sillastenditeenust kasutada Tartus AUTODE HOOLDEKODU S.
  20. On SISEMINE TUNNE, et on VAJA sillastendi minna.
  21. Kliendi kommentaar: kui kaua ma neid rehve ikka vahetan, pigem lasen veermikukontrolli teha, vajalikud osad vahetada ja sillreguleerimise seejärel teha AUTODE HOOLDEKODUS.
  22. Siis kui SUL on Passat ja diisel ja 2002, et teha seda rataste reguleerimist või sillastendi...
  23. Tartus sillastend sõiduautole: siis kui Sind ajab lihtsalt närvi kui rool on viltu.
  24. Kui panete uued rooliotsad, vahel väga harva jääb rooli ka siis otseks: kliendi tagasihoidlik küsimus sillastendi suhtes. Kõik sai korda, NO OLI SEE RATTAJOOKS ALLES MÖÖDA...
  25. Eraldi teema, et millal minna sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODU sse on kalendriaja järgi: näide elust: kui väimees kevadel ütles, et talverehvid on äärtest rohkem kulunud, no siis on õige aeg jõuda sügisel sillastendi Tartus.
  26. Sillastend on olnud mõnikord väga keeruline: proovid nii ja naa, ikka jääb rool pärast sillastendi viltu. Hiljem selgub, et teema hoopis salapärases lõtkus kuskil veermikus või pinges hoovapuksis või katkises detailis. Tartu sillastend ikka saab tehtud.
  27. "Huvitav" lugu: sillastend Tartus sai tehtud. Aasta möödudes selgus, et ikka rehv ühest äärest rohkem kulunud. Pärast selgus, et vahepeal oli Kuskil sharniir vahetatud aga siis jättis Keegi sillastendis käimata. See oli linnas Tartu, vist?
  28. Esisillatagaõõtsade puksid said vahetatud, ikka sillastend Tartus.
  29. Juhul kui: eelmine omanik olla miskised õõtsad ära vahetada lasknud. Nüüd on rehvid kõlgedelt kulunud. Ja uus omanik ei tea, kas sillastend Tartus tehti või mitte. Kuid nüüd IGAKS JUHUKS peaks laskma ikka üle kontrollida, kas sillastend oli ikka tehtud või mitte. Ikka Tartu.
  30. Kommentaar: kui ees on kõik UUS, no siis tuleb sillastendi minna. Tartu, kuhu siis mujale.
  31. Vahetasid ISE või SÕBRAGA koos oma sõidukil rooliotsa, lugesid küll rooliotsal keerdude arvu ja IKKAGI jäi rool viltu. Sillastend on alati vajalik kui veermikus detaile vahetada...
  32. Näide elust Golfil oli esirattalaagri vahetus. Sharniir tuli lahti päästa, kokkupanemisel mõõtmistulemused näitasid, et sama esiratas oli 1 mm liiga sisse poole e kokkujooks oli esirattalaagri paigaldamisel paigast ära läinud. SEEGA: alati on vajalik sildade reguleerimine kui veermikus midagi kinni/lahti võetakse või välja vahetatakse.
  33. Erinevaid põhjusi on veel ja veel ...

 

Rattad asuvad paralleelselt. Jänes nimega Priit on sõidusuunas ehk auto on esiotsaga e ninaga VAATAJA poole.
Ratastel on kokkujooks. SILLASTEND KINDLASTI !!! Muidu rehvid kuluvad külgedelt siledaks.
Ratastel on lahkujooks. SILLASTEND KINDLASTI !!!
Korras veermik, õigesti teostatud sillastend. Tulemus: rehvid ühtlaselt kulunud ka peale sillastendi.
Sillastend ATV le. Pisut improvisatsiooni ja sild paigas.

Sillastend Tartu linnas. AUTODE HOOLDEKODUs.

On ka nii juhtunud, et klient käib oma sõiduvahendiga sillastendis ja pärast läheb paremasse kohta ...

Esiamortisaatori tugilaager naerab ja näitab Kuule. Tulemus: püstak viltu, vedru katki ja sillajooks paigast ära.
MIS ON PILDIL VALESTI! Volvo S80 esirehv enne sillastendi. Uus rehv, uued jupid veermikku ja sillastend AUTODE HOOLDEKODUS. Tartus.
MÄÄRDEGA MÄÄRITUD mutter, et pärast sillastendi, hiljem ka mutter liiguks.
LÕBUS välimine rooliots saab sillastendi Tartus.
Esivedru murdunud ots, veel natuke ja see ots oleks esirehvi sisse sõitnud. Tulemused on ettearvamatud...
KUSKIL tehti sillastend Tartus, keermearvude järgi. Tulemus, rehv küljelt siledaks kulunud.
Sildade reguleerimine vajalik: peale teepiirdega kokkupõrkamist IGATAHES, AUTODE HOOLDEKODYUS Tartus.
BMW E46 sai enne silla reguleerimist Tartus uue esiõõtshoova.
Pärast: uued rehvid paigaldatud ja sillastend Tartu AIUTODE HOOLDEKODUS.
Enne: vanad rehvid all ja saabunud Tartus sillastendi, AUTODE HOOLDEKODU sse.
Nii vähe on vaja: E7 peaga polt ja tagasillas mõlemad rehvid seest traatideni kulunud.
Sõitis SELLISE rehviga maanteedel.
Sõiduauto tuli sillastendi - tugilaagrist oli järel mrtalli/rooste tolmupuru ja tervelt 2 kuullaagrikuuli.
Sillastend Tartus: sügiseteemaline sõiduvahend.
Mercedes Bens E320, vajas sildade reguleerimist peale roolalti vahetamist AUTODE HOOLDEKODUS.
Kilo kasulikke võtmeid BMW võtmega koos, kui oli ASJA AUTODE HOOLDEKODUSSE, et teha üks KORRALIK sillastend.
ILUS vaadata: Tartu sillastendis SAAB korda.
Venerahvusest klient ütles, et oli TUUGA selle lahti saamisega.
Seest sile sõidurehv.
Torx 45 - sildade paika fikseerimiseks ASENDAMATU, Tartus - ja ka mujal. Sillastendis.
Sillastendis vanem jaapanlane, kellelgi läks aega ca 12h et kõik vajalikud puksis ja poldid kätte saada.
Suurel võtmel on Tegu sillastendis. Tänaseks OLI tegu.
Sisemine/välimine rooliots, kontramutter.
Sillastendi käigus eemaldunud mutter koos osakese poldiga...
Pole veel terveks tehtud.
Mida seal reguleerida kui rooliots on katki.
RUTTU sillastendi Tartus ja seejärel korralikumad hooajale vastavad rehvid alla.
Sõidavad niisugustega ( REHVIDEGA ) linna peal.
Tartu sillastendis Jumper buss, kuid ENNE sillastendi sharniiriteema. Enne terve kummiga sharniir asemele ja sillastendi.
Tartu sillastendis vana Mosse, ka vana hobune tahab kaeru. Kõik poldid ja mutrid olid liikumisvõimelised.
Kahe küljeukse ristumiskoht sillastendis.
Sillastendi tulles sai BMW uue kontramutri, vana jäi üle.
Sillastend veel tegemata.
Suur ja sinine Hyundai Travel H1 sillastendis.
Lisaaahjuga auto vajab ka sillastendi.
Uus ja vana rooliots said auto all kokku.
Oluline osa rehvide seisukorra märkamisel on rehvivahetuseperiood. Opelimehele oli rehvi siseküljekulumine SUUR üllatus.
Tagasillaõõtsdapuks on viltu väsinud, ratas viltu ja rehv sile.
Sillastendi pole mõtet teha, kui sillatalas on auk sees.
Lihtsalt SILE REHV !!!
Poolteljekummikate on lõpetanud koostöö.
Lõbus värvikate autovõtmel.
Juhtub ka nii, et sharniir on pesast välja keerelnud.