Sillastendi kiirkoolitusprogramm

BMW E39 käis sillastendis...
Chevy buss AUTODE HOOLDEKODUS sillastendis.

Sillastend Tartus, AUTODE HOOLDEKODUS.

Tule oma autoga sillastendi !!! Helista 56568767

Lisaks tavapärastele sõiduautodele ja kaubikutele, mida näeme igapäevases liikluses, teeme ka uunikautodele sillastenditeenust Tartus.
Limusiinidki pole probleem, sildadevahe kuni 12 m.

AUTODE HOOLDEKODUS sillastenditeenuse maksumus 1 sild 35.- 2 silda 50.-

Mis Imeloom see Sillastend on, miks teda vaja on?

Sillastendi kui füüsilise keha puhul on tegemist seadmega, mille abil kontrollitakse ja seadistatakse sõiduvahendi ratasteasendeid. Lihtsamalt öeldes sõiduvahendirataste asendit teineteise ja autokere suhtes. Nii lihtne see TEOORIAS ongi !!!

Eesmärgiks sõitja/te turvalisuse tagamine !!!

Miks? Millal silastendi minna?

Autosilla reguleerimine on vajalik:

  1. sõitja turvalisuse tagamiseks - õigesti reguleeritud autorattad "jooksevad" sõiduteel. Juhil on tunne, et auto teab ise juba ette, kuhu juht teda soovib suunata...
  2. rehvid kuluvad /PARAKU KUIGIPALJU IKKA/ ühtlaselt, võrdselt - Isegi AUTODE HOOLDEKODU ei suuda tagada rehvide mittekulumist, mis veereb, see kulub. Õigesti teostatud sillastenditeenus tagab, et rehvid kuluvad ühtlaselt. Pole nii, et üks rehvipool kulub kiiremine kui teine, rooliratas on ikka otse ja sõiduvahend ei "kisu" juhti koos sõidukiga kas siis kraavipoole või vastassuunavööndisse.
  3. piltlikult öeldes peavad auto rattad olema paralleelsed. Kui detailsemalt kirjeldada, siis laiemalt jagunevad esisillarataste asendid kolmeks: eest kokku, täiesti paralleelselt, eest lahku. Rataste reguleerimise asend sillastendil sõltub konkreetsest automargist, tema valmistamiseaastast ja mudelist. Sillastendi loogika on pigem vanemate autode (10 ja rohkem aastaid vana) suhtes, kus on nõutavad andmed vähem pretensioonikamad. Väga kaasaegsetel autodel on täpsustase juba liiga pedantlik a.la +-0,2mm:)
  4. AUTODE HOOLDEKODU ei hakka oma kliente liialt kurnama detailidega. Meie Kliendi jaoks on oluline see, et Klient on meie autoteeninduse sillastenditeenusega rahul. Ja sellest piisab. Detailidega tegeleme meie.
  5. Sillastendi e rataste reguleerimist peab KINDLASTI tegema kui autoveermikus on vahetatud detaile (rooliots, amortisaator, rattalaager, amortisaatori tugilaager, õõts, puks ...) või on eelpool nimetatud detailid mingil põhjusel hetkeks lahti võetud. Nimetatud detailide vahetamisel muutuvad veermikus detailide asendinurgad ja seetõttu ei ole sõiduvahendirattad enam seal, kus nad peavad olema.
  6. Eraldi teema on veel löökauku sõitmine, mille tulemusena võib auto veermikus asetsevad puksid muuta oma asendit ja seetõttu muutuvad ka seadistused.
  7. Sillastend vastavalt auto läbisõidule: soovituslikult üks kord aastas või siis iga 10 000 - 20 000 km läbimisel. Tõsiasi on, et odavam on kontrollida ja sillastend AUTODE HOOLDEKODUS paika reguleerida kui hiljem kulutada vahendeid uute rehvide soetamiseks ja vahetamiseks.
  8. Kui nn OMA Remondimees vahetas kuu aega tagasi rooliotsa, amortisaatori tugilaagri või midagi seal esisillas:(
  9. Erinevaid põhjusi on veel ja veel ...

 

Rattad asuvad paralleelselt.
Ratastel on kokkujooks.
Ratastel on lahkujooks.

Sillastend Tartu linnas. AUTODE HOOLDEKODUs.