Sillastend Tartus, Autode Hooldekodus

ROOL OTSE KUI SÕIDAD, OTSE. Foto on tehtud mitte liiklusolukorras. Tartu AUTODE HOOLDEKODUS.
Tesla sillastendis Autode Hooldekodus Tartus

Sillastend Tartus:

sõiduauto 1 sild 35.- 2 silda 50.-
kaubik 1 sild 50.-

Helistada peab, saab ja tohib: 56568767

 

Valik erinevatest sillastendi projektidest, mis AUTODE HOOLDEKODUST läbi käinud.

Milleks on sillastend vajalik: UURI SIIT

Millal on soovitatav, vajalik sillastenditeenust kasutada?

  1. ROOL ON VILTU. Sina sõidad autoga otse, aga auto rooliratas on viltu. Kas vasakule või paremale poole.
  2. Rooli hoiad otse. Auto kaldub teel paremale või vasakule, otsib teed... Ehk, auto kisub.
  3. Üks või rohkem rehvi on küljelt liigselt kulunud, halvimal juhul juba rehvitraadid JUBA välja kukunud. ARA SÕIDA ÜLDSE NIISUGUSE AUTOGA EDASI !!!
  4. Naabrimees või naabrinaine, keegi sõber soovitas minna autoga sillastend Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE !!!
  5. Hooaja rehvivahetusega koos, kontrolli mõttes. IGAKS JUHUKS !!!
  6. Autoratas on viltu/kaldu, ehk miskised puksid on ära väsinud. Või pole KUSKIL töökojas peale pukside vm vahetust sildade reguleerimist tehtud. No siis tuleb küll tee ETTE võtta TARTU AUTODE HOOLDEKODUSSE, sillastendi.
  7. Mingi totaka juhuse tõttu sõideti vastu kõnnitee äärekivi ja peale niisugust kokkupõrget sõiduvahend käitub KUIDAGI teistmoodi.
  8. Esisillas või tagasillas vahetati: sisemine või välimine rooliots, kerepuks, amortisaator, sharniir/id, amortisaatori tugilaager, õõtshoob, rattalaager vm esisilla veermiku detail, mille vahetamisel on sillastenditeenus vajalik. 
  9. Minimaalselt üks kord kalendriaastas.
  10. On tunda nagu vibratsiooni sõites: tavaliselt on olnud see rehvide ebaühtlasest kulumisest, kus osa rehvipinda on juba siledam ja osa rehviraskusi on juba ära lennanud.
  11. Optimaalne soovitus sillastend Tartu AUTODE HOOLDEKODU S ca 10-15000 km tagant.
  12. Peale hooajalist rehvide vahetust. Vastavalt suverehvidele või talverehvidele üleminekul.
  13. Kui kaubikul on ülevaatusel selgunud, et tagasillakinnituspoldid on lahti ja imselt on ka tagasild paigast liikunud, Suure tõenäosusega mitte paremuse suunas.
  14. KUSKIL vahetati eelmine sügis esiamortisaatorid sinu 2011 a autol ja öeldi, et SILLASTEND I ei pea tegema ja nüüd ca 7 kuud hiljem PEAD ostma ette uued rehvid. SIIS on küll õige aeg SILLASTEND TARTUS teha, AUTODE HOOLDEKODUS.
  15. Vahetasid rooliotsad ära ja panid valesti kulunud esirehvid tagasilda ja tagasillarehvid, mis olid kah valesti kulunud panid ette, kuna need olid veel paremad kui esimesed. Vähemalt saab sõita. Ja siis sillastendi Tartus.
  16. Stiilinäide ühest jaapani sõiduautost: ostsime uue auto, esirehvid olid kulunud. Soetasime kohe 4 uut rehvi, hiljem märkasime, et esirehvid on äärtest rohkem kukunud, peaaegu traadid juba väljas. Panime esimesed taha ja tagumised nüüd ette, Ikka kulusid esirehvid äärtest traatideni välja ...
  17. Eelmine omanik vahetas autol ühe esiamordi välja, nüüdne omank vahetas teise esiamordi välja ja sõitis ja sõitis, tulemuseks rehvi ebaühtlane kulumine ja seejärel sõit AUTODE HOOLDEKODUSSE, et teha sillastend Tartus.
  18. Peale kokkupõrget hoovis seisnud prügikonteineriga.
  19. On tunne, et auto kurvi sõites justnagu tantsiskledes liigub e hüppab, rehvid kriuksuvad - kiunuvad. LAHE on niimoodi sõita. kuid rehvidele see mõjub HALVASTI.
  20. Näide ELUST ENESEST: tehakse sillastend, auto ikka kisub näiteks paremale ja rool on vasakule poole viltu. Üldjuhul on ikka veermikus miskine viga: sillad pole paralleelsed, veermikus defekt, kopp ees, juhe maas jne. 
  21. Peale teelt välja sõitmist: kännu otsa, karjamaale, kraavi, kivist üle, august läbi, muhust üle, äärekivile vastu, prügikastikkaanele peale jne
  22. On tunne, et autoga on MISKINE teema.
  23. Esirehvidel oli juba üks välis,- või siseäär traatideni kulunud, need paigaldati tagasilda ja nüüd on juba endistel tagasillarehvidel, mis paigaldati esisilda kah valesti kulunud !!!
  24. Peale või enne suurematele/väiksematele velgedele ja rehvidel üleminekut.
  25. Eelmine omanik käis Tartu sillastendis aga võib olla ei käinud kah. Tegid igaks juhuks pikema sõidu ja oli tunne, et auto kisub paremale ja rooli hoiad vasakule: siis ikka ruttu vaja minna Tartu sillastendi. Ikka AUTODE HOOLDEKODUSSE Tartus.
  26. Stiilinäide: peale iga kahe kuu tagant rehvide vahetamist. Mis on kulunud ühelt küljelt siledaks. Ikka sillastend Tartu, Tartus  AUTODE HOOLDEKODUS.
  27. Sõiduvahendil esivedru läks katki - lihtsalt metalli väsimisest, või millegagi kokkupõrkest - peale esivedrude vahetamist - AITAB IKKA SILLASTEND TARTU AUTODE HOOLDEKODUS.
  28. Klientide kommentaarid kui soovitakse sillastendi Tartusse AUTODE HOOLDEKODUSSE: autorattad jooksevad PASUNASSE - st esirehvid on eestpoolt vaadates laiali. Rehv SÖÖB KLOTSI - st rehvist kuluvad tükid välja.
  29. Siduriteema. kui on olnud sõiduvahendil sirurisüsteemi vahetus - sõltuvalt masinamargist. Kui tuli ka poolraam eemaldada ja uuesti tagasi monteerida, seega on ka veermikuseadistused muudetud ja sillastendi taastegemine vajalik. Vahet pole kui hästi omaarust kokku pandi, ilma sillastendita ei saa rattajooksu paika.
  30. Üks värskemaid kogemusi: auto oli sõitnud palju kilomeetreid tagapidur peal ja sellest tulenevalt oli tagumisel rehvil üks rehviäär juba silédaks kulunud, kuna pideva sõidu ajal oli autoratas sõiduajal viltu. JUHTUB!!!
  31. Kliendi kirjeldus: lihtsalt auto ei püsi tee peal.
  32. Olukord: mees ostis auto, esirehvid kulusid väljastpoolt kiireminei kui väljastpoolt. Vahetas esisillas kõik jupid / detailid ära. Sõitis palju kilomeetreid ja märkas, et ikka rehvid valesti kulunud. Nüüd tegi niimoodi: vahetas kõik jupid ISE ära ja tuli ka sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE. VAAT SEE ON MEES, ISE SAI ARU, ET SILLASTEND ON KAH VAJALIK.
  33. Sillareguleerimine, helista ja TEEME ÄRA : 56568767

Ja ega see sillastendi teema ei olegi nii lihtne, isegi mitte Tartus AUTODE HOOLDEKODUS. Aeg ajalt on olukord, et töö saab väga hästi tehtud, kuid nn salaviga on kusagil peidus: mingine salalõtk, katkine kummikate - mille all pisike lõtkupoiss, kinni kakkuv laager või kriuksuv puks jne. Aga saab ikka hakkama, selle sillastendiga Tartus.

Autode Hooldekodu sillastendis vanema põlvkonna BMW. Sillastend Tartu s.
VÄGA HALB STIILINÄIDE: kui hoolimatult sõidetakse tavaliikluses...

Mida on vaja teada enne kui saab teostada EDUKAS sillareguleerimine:

  • sillareguleerimine ei ole võimalik kui veermikudetailides esineb lõtke: lõtkuga detail annab sillareguleerimisel valed andmed ja hiljem on rool viltu, auto kisub sõiduteel jne
  • reguleeritavad rooliotsad peavad liikuma, pole liikumist pole reguleerimisvõimalust
  • reguleerimisel vajalikud ektsentrikpoldid ja mutrid peavad liikuma, POLE LIIKUMIST - P0OLE REGULEERIMISVÕIMALUST !!
MIS EI LIIGU, PANEME LIIKUMA - KAS MÄÄRETE VÕI DETAILI ASENDAMISE ABIL!!!

 

Renoveeritud roolilatt Citroen kaubikule.
Juba paigaldatuna, kuigi selleks kulus väga palju aega. AEG oli suured poldid suurelt kinni pannud!!!
Katkine roolilati kaitsekumm põhjustab hiljem palju probleeme ja lisaväljaminekuid. Uus roolilatt ...
Buss sattus valepidi sillastenditõstukile:)
Volkswagen põrutas teepiirdekivisse ja tulemus käes - sild viltu ja velg rikutud.
Volvo tuli sillastendi tegema: esirehv oli pisut valesti kulunud. Rehv sai vahetatud ja turvalisem tee jätkus.
Nüüd on naine süüdi ...
Ilusad VÄRVILISED veljed Audil, mis käis sillastendis Tartus.
Ilusa rohelise kapsliga Mazda 3.
Suure mootoriga sõiduk oli puudutanud kõnitee äärekive ja tulemus esisilladetailoide kriipumine ja rool kah viltu peal.
E30 BMW sai doonorroolilati ja käis sillastendis Tartus AUTODE HOOLDEKODUS.
ÄÄREKIVI RÕÕMUD !!!
Uus õõtshoob paigaldatud ja seejärel sillastend ja seejärel ...
Vana hobune tahab kah kaeru, e mis sest et roostetab, ikka tahab õigesti sõita.

Need pole mitte tavalised mutter / polt / seib.

Vaid tagasillareguleerimise MUTTER / POLT / SEIB.

Stiilinäide: klient tuleb AUTODE HOOLDEKODUSSE sillastendi. Tööde käigus avastati. et roolilati kaitsekumm katki. Sai uue ja edasi...

Kaval lõhe oli peidus peaslpool, kuid IKKAGI sai tema olemasolu avastatud!!
Libade tee RÕÕMUD: löök: tulemuseks: ued veljed, rwehvid ja sillastendi Tartu tulles selgus, et amortisaator kah õlist juba tühi.
Katkise udutulesilmaga Neon.
Sillastend uute pukside jm veermikudetailidega tagab ka SUUREPÄRASE tulemuse.
Sharniir naerab, saab sõitma minna !!!
Valge kaubik, musta jutiga küljel. Sillastendis Tartus Autode Hooldekodus.
Kia Sorento tõi sillastendi kaasa külmunud lumesegu.
Super põhjakaitsega auto sillastendis Tartus.
Nissan Terrano tuli uute rooliotstega sillastendi.

Parempoolsel pildil on Nissan Terrano uued rooliotsad, mis klient oli ära vahetanud, kuid seda, et 10 cm kõrval on veel üks liigend lõtkuga, seda ei märgatud. JÄRELDUS: sillastend ei saa olla kvaliteetne, kui veermikus on liikuvad detailid lõtkuga. SEEGA: lõtkuga detail tuli välja vahetada ja KÕIK saigi korda ja sillastend KORRALIKULT tehtud !!!

Päikesevalgus läbi BMW E30 velje, kui oli sillastendi aeg Tartus.
Nii valge ja nano pestud kõik puha, oli see Passat 2014.

HEA STIILINÄIDE, KUI HALB SAAB OLLA, VÕI KUIDAS SAAB MINNA:

sõber tegi maasturi esisillas hea ja odava töö, KUID sillastend Tartus jäi tegemata. TULEMUS: rehvidel siseküljed siledaks kulunud. Ei pea olema kindlasti kodulinnaks Tartu, ikka tasub tulla sillastendi AUTODE HOOLDEKODUSSE.

Sillastendi tuleb enne tulla, kui rehvid niisuguseks muutuvad.
Külg maas...
Roostel on jõud, vahel aitab ainult mehaaniline lähenemine.