Sillastend Tartus, Autode Hooldekodus

ROOL OTSE KUI SÕIDAD, OTSE. Foto on tehtud mitte liiklusolukorras.
Tesla elektriauto sillstendis.

Milleks on sillastend vajalik: UURI SIIT

Millal on soovitatav, vajalik sillastenditeenust kasutada?

  1. ROOL ON VILTU. Sina sõidad autoga otse, aga auto rooliratas on viltu. Kas vasakule või paremale poole.
  2. Rooli hoiad otse. Auto kaldub teel paremale või vasakule, otsib teed... Ehk, auto kisub.
  3. Üks või rohkem rehvi on küljelt liigselt kulunud, halvimal juhul juba rehvitraadid JUBA välja kukunud. ARA SÕIDA ÜLDSE NIISUGUSE AUTOGA EDASI !!!
  4. Naabrimees või naabrinaine, keegi sõber soovitas minna autoga sillastendi Tartusse: AUTODE HOOLDEKODUSSE !!!
  5. Hooaja rehvivahetusega koos, kontrolli mõttes. IGAKS JUHUKS !!!
  6. Autoratas on viltu/kaldu, ehk miskised puksid on ära väsinud. Või pole KUSKIL töökojas peale pukside vm vahetust sildade reguleerimist tehtud.
  7. Mingi totaka juhuse tõttu sõideti vastu kõnnitee äärekivi ja peale niisugust kokkupõrget sõiduvahend käitub KUIDAGI teistmoodi.
  8. Esisillas või tagasillas vahetati: sisemine või välimine rooliots, kerepuks, amortisaator, sharniir/id, amortisaatori tugilaager, õõtshoob, rattalaager vm esisilla veermiku detail, mille vahetamisel on sillastenditeenus vajalik. 
  9. Minimaalselt üks kord kalendriaastas.
  10. On tunda nagu vibratsiooni sõites: tavaliselt on olnud see rehvide ebaühtlasest kulumisest, kus osa rehvipinda on juba siledam ja osa rehviraskusi on juba ära lennanud.
  11. Optimaalne soovitus sillastend Tartu AUTODE HOOLDEKODU S ca 10-15000 km tagant.
  12. Peale hooajalist rehvide vahetust. Vastavalt suverehvidele või talverehvidele üleminekul.
  13. Stiilinäide ühest jaapani sõiduautost: ostsime uue auto, esirehvid olid kulunud. Soetasime kohe 4 uut rehvi, hiljem märkasime, et esirehvid on äärtest rohkem kukunud, peaaegu traadid juba väljas. Panime esimesed taha ja tagumised nüüd ette, Ikka kulusid esirehvid äärtest traatideni välja ...
  14. On tunne, et auto kurvi sõites justnagu tantsiskledes liigub e hüppab, rehvid kriuksuvad - kiunuvad. LAHE on niimoodi sõita. kuid rehvidele see mõjub HALVASTI.
  15. Näide ELUST ENESEST: tehakse sillastend, auto ikka kisub näiteks paremale ja rool on vasakule poole viltu. Üldjuhul on ikka veermikus miskine viga: sillad pole paralleelsed, veermikus defekt jne.
  16. Peale teelt välja sõitmist: kännu otsa, karjamaale, kraavi, kivist üle jne
  17. On tunne, et autoga on MISKINE teema.
  18. Esirehvidel oli juba üks välis,- või siseäär traatideni kulunud, need paigaldati tagasilda ja nüüd on juba endistel tagasillarehvidel, mis paigaldati esisilda kah valesti kulunud !!!
  19. Peale või enne suurematele/väiksematele velgedele ja rehvidel üleminekut.
  20. Stiilinäide: peale iga kahe kuu tagant rehvide vahetamist. Mis on kulunud ühelt küljelt siledaks. Ika sillastend Tartu, Tartus  AUTODE HOOLDEKODUS.
  21. Sõiduvahendil esivedru läks katki - lihtsalt metalli väsimisest, või millegagi kokkupõrkest - peale esivedrude vahetamist - AITAB IKKA SILLASTEND TARTU AUTODE HOOLDEKODUS.
  22. Klientide kommentaarid kui soovitakse sillastendi Tartusse AUTODE HOOLDEKODUSSE: autorattad jooksevad PASUNASSE - st esirehvid on eestpoolt vaadates laiali. Rehv SÖÖB KLOTSI - st rehvist kuluvad tükid välja.
  23. Siduriteema - sõltuvalt masina margist. Kui tuli ka poolraam eemaldada ja uuesti tagasi monteerida, seega on ka seadistused muudetud ja sillastendi taastegemine vajalik. Vahet pole kui hästi omaarust kokku pandi, ilma sillastendita ei saa rattajooksu paika.
  24. Üks värskemaid kogemusi: auto oli sõitnud palju kilomeetreid tagapidur peal ja sellest tulenevalt oli tagumisel rehvil üks rehviäär juba silédaks kulunud, kuna pideva sõidu ajal oli autoratas sõiduajal viltu. JUHTUB!!!
  25. Kliendi kirjeldus: lihtsalt auto ei püsi tee peal.
  26. Olukord: mees ostis auto, esirehvid kulusid väljastpoolt kiireminei kui väljastpoolt. Vahetas esisillas kõik jupid / detailid ära. Sõitis palju kilomeetreid ja märkas, et ikka rehvid valesti kulunud. Nüüd tegi niimoodi: vahetas kõik jupid ISE ära ja tuli ka sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE. VAAT SEE ON MEES, ISE SAI ARU, ET SILLASTEND ON KAH VAJALIK.
  27. Sillareguleerimine, helista ja TEEME ÄRA : 56568767

 

Autode Hooldekodu sillastendis vanema põlvkonna BMW
VÄGA HALB STIILINÄIDE: kui hoolimatult sõidetakse tavaliikluses...

Mida on vaja teada enne kui saab teostada EDUKAS sillareguleerimine:

  • sillareguleerimine ei ole võimalik kui veermikudetailides esineb lõtke: lõtkuga detail annab sillareguleerimisel valed andmed ja hiljem on rool viltu, auto kisub sõiduteel jne
  • reguleeritavad rooliotsad peavad liikuma, pole liikumist pole reguleerimisvõimalust
  • reguleerimisel vajalikud ektsentrikpoldid ja mutrid peavad liikuma, POLE LIIKUMIST - P0OLE REGULEERIMISVÕIMALUST !!
MIS EI LIIGU, PANEME LIIKUMA - KAS MÄÄRETE VÕI DETAILI ASENDAMISE ABIL!!!

 

Renoveeritud roolilatt Citroen kaubikule.
Juba paigaldatuna, kuigi selleks kulus väga palju aega. AEG oli suured poldid suurelt kinni pannud!!!
Katkine roolilati kaitsekumm põhjustab hiljem palju probleeme ja lisaväljaminekuid. Uus roolilatt ...
Buss sattus valepidi sillastenditõstukile:)
Volkswagen põrutas teepiirdekivisse ja tulemus käes - sild viltu ja velg rikutud.
Volvo tuli sillastendi tegema: esirehv oli pisut valesti kulunud. Rehv sai vahetatud ja turvalisem tee jätkus.
Nüüd on naine süüdi ...
Ilusad VÄRVILISED veljed Audil, mis käis sillastendis Tartus.
Ilusa rohelise kapsliga Mazda 3.
Suure mootoriga sõiduk oli puudutanud kõnitee äärekive ja tulemus esisilladetailoide kriipumine ja rool kah viltu peal.
E30 BMW sai doonorroolilati ja käis sillastendis Tartus AUTODE HOOLDEKODUS.
ÄÄREKIVI RÕÕMUD !!!