Klientide veakirjeldused tahmafiltriteemal

BMW E60 / E61 väljalasketorustik, pea täies pikkuses ...

Subject: Re: Alfa Romeo 159 tahmafilter

Tere!
Autoks on 2006.a Alfa Romeo 159 2,4 JTDM mootoriga, läbisõiduks ca 210 000
km. Minu teada pole tahmafiltrit sellel masinal veel vahetatud ja võib
eeldada, et tahmafilter on üsna täis. Umbes iga 500 km tagant (või isegi
tihedamini) teeb masin ise põletusprotsessi (seda on aru saada nii
mootorihäälest, kõrgenenud kütusekulust ja mõnikord on näha tagant ka
tossu), kuid ma ei tea, kuivõrd efektiivselt ta seda enam läbi suudab viia.
Ühel Tartu teenindusel ei õnnestunud diagnostikaaparaadiga auto DPF-ga
kontakti saada, mistõttu ei tea, kui suur on arvuti arvates DPF-i täituvus.
Samas on ilmnenud nähud, mis viitavad võimalikule ummistumisele või selle
ohule, nt külmkäivitus toimub pikalt ja mõnel korral on juhtunud, et mootor
sureb esimesel korral välja, summutiotsad on tahmased, lisaks auto
läbisõit.

Kas ja kuidas saate aidata? Kui filter vajab kemikaalidega puhastamist,
siis kui kaua see töö kestab (kas ühe tööpäevaga saab hakkama)?

Stiilinäide, et veega ei saa tahmafiltrit puhastada. tahm ei lahustu töielikult vees. Mustaks vesi läheb:)

Tere
CITROEN C4 1.6HDI SX
Tehase tähis: VF7LC9HXC.......
Autol läks põlema mootorituli. Pöörded üle 3000 ei lähe. Infona viskab ette, et depollution system faulty. Tagant suitsu ei tule.
Kas saate ka Citroeniga hakkama? Kui saate, siis oleks aega teie juurde vaja.

Pildil 2 eelsüüteküünalt. Üks neist lühem. Ots ära põlenud. Eeldus, et tahmafilter ummistub kiiremine.

Teade:
Tere,

Viskas endal täna 530xD E61 2009.a DPF vea. Ls 182K. Nagu ma aru saan, on võimalik see ära puhastada. Kaua peale puhastamist võib see filter edasi kesta? Asute Tartus jah?

Millal on teil aega see üle vaadata ning mis see orienteeruvalt maksma läheb ja kaua aega võtab?

 

Tahmafilter eemaldatud enne puhastamist. Juba raputades pudenes tahma välja.

Tere!

Tegemist on Audi Q7 3.0TDI 171kw BUG 2007a autoga.

Mure on selles, et DPF filter sai vist tahma täis ja auto eriti ei hakka sõita (max 100kmh nõrga kiirendusega). Põleb aeg-ajast mootorituli ja alati vilgub spiraal. Mõnikord peale starti süttib ka DPF tuli, aga vaid mitu sekundiks.

VAG-com abil sain järgmised vead lugeda:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached

Engine 104 kanalis näitab, et tahma kogus filtris kõigub 70-90grammi vahel olenevalt sõidustiilist ja kiirusest. Ehk filter on üle 68gr tahma täis ja seega regeneratsiooni käivitada ei saa.

Tundub, et tõenäoliselt vajab tahmafilter puhastamist (loodan, et ikka mitte vahetamist ega eemaldamist). Seega kirjutangi Teile.
Mis see protsess ennast kujutab ja kas on garantii tööle ja mootorile peale tööde teostamist?
Muidugi, olen huvitanud ka umbkaudsest hinnapakkumisest DPF puhastamise juhul.

Veel küsiks, et kas on võimalik filtri puhastada Tallinnas, kuna autot hetkel liikuda eriti ei taha ja Tartu poole oleks vaja ca 200km sõita?

Lugupidamisega,

Diiselmootoriga sõiduato: summutiots puhas. Autol tervis korras:)

Ford s-max 2010 tahmafilter 2,0 103kw. Probleem
ja küsimused järgmised. AutOLl hakkas mingi aeg tagasipõlema mootorituli
ning auto muutus uimaseks. Pöörded ei lähe üle 4000p/min. Käisin nn.
külasepa juures kes proovis oma diagnostigatahmafiltrit puhastada.
Esimese puhastuse sai tehtud ning ütles et arvuti tahaks teha veel ühe
puhastuse kuid auto ei luba vaja veidikilomeetreid läbida.