Programmide võimalused

Vahepeal koguneb tahmafiltreid hunnikusse...

BMW tarkvara näitab:

  • mitu meetrit tagasi pidi toimuma automaatne tahmafiltripuhastus - juhul kui see katkestati liiga lühikese sõidu tõttu või mingil muul põhjusel
  • kas on soovitav arvutiga sisselülitada tahmafiltri puhastusprogramm - siis on vajalik ka sõitmine min 25 km, et tahmafilter puhtaks põletada, diagnoosimise käigus selgub täpsemalt. AUTODE HOOLDEKODUS on rekord 55 km järjestikust sõitu tahmafiltri põletusprogrammiga, enne kui programm lubas sõidu katkestada - NII KINNI OLI TAHMAFILTER
  • lisaks veel paljud erinevad temperatuurid ja rõhud, kus erinevad andurid kontrollivad pidevalt tahmafiltri tööprotsesse


Mazda tarkvara näitab:

  • mootor soojaks ja tahmafiltri regenereerimine programm sisse lülitada
  • tahmafiltri puhastamine käib kohal seisva autoga, tühikäigupöörded 2500 - 3000 p/min. Aega kulub ca 10 - 40 min. Sõltub tahmafiltris oleva tahma kogusest, tahmakogusega 50 - 100 g hakkab auto juba märku andma, et vajab AUTODE HOOLDEKODU poolset abi
  • PRAKTILINE kogemus: klient pesi tahmafiltri veega puhtaks, kuid auto jäi ikka-ikka avariireziimi. VESI EI LAHUSTA TAHMA - MINGI OSA PESEB TA MUIDUGI TAHMAFILTRIST VÄLJA


Volvo tarkvara näitab:

  • kui suur on väljalasketorustiku takistus - ehk kui umbes on tahmafilter. Ühikuks hPa. Näide elust - enne tahmafiltri puhastamist oli väljalaske kollektori takistus 13hPa. Peale puhastamise õnnestumist langes takistus oluliselt:) Tühikäigul ei tohi olla takistus kõrgem kui 100 hPa. KUI ON SIIS DPF - TAHMAFILTER vahetusse või puhastusse
  • tahmafiltri puhastamine käib töötava mootoriga kohapeal, kus automootori pöörded on ca 1600 - 2200 p/min: mootoriõli temperatuur min 30; kütusetemperatuur max 80; jahutusvedelikutemp min 65
  • kiire ja efektiivne puhastamisviis - VÄHEMALT SIIANI
  • programm näitab kui palju on tahma tahmafiltris ja mis autoprogramm peaks tegema - ISE - erinevad variandid: alates 19; 24; 30; 38 ja alates 100 grammist. Viimane variant - ARVUTIGA LÄHENEMINE. 
  • vana tõde - VEAKOODIVABA AUTOMOOTORISÜSTEEM

 

Audi tarkvara näitab:

  • koodi, mille abil põletusprogramm käivitada
  • nagu ka teistel sõidukitel ei tohi mootorisüsteemis aktiivseid veakoode esineda
  • kohapeal töötava mootoriga võib genereerimine aega võtta kuni 40 min - ükskord läks küll niikaua aega...
  • ja lisaks muidugi palju erinevaid temperatuure ja rõhke, et ikka paremini aru saada kuidas tahmafilter töötab või siis ei tööta


Fordi tarkvara näitab:

  • kui sageli on autosüsteem keskmiselt ise tahmafiltri puhtaks põletamist genereerinud - keskmiselt näiteks ca 707 km
  • mootoritemperatuur min + 65 ⁰C
  • Tähelepanek Ford Kuga 2008 - tahmafiltri teemal: oli meie autoteeninduses AUTODE HOOLDEKODU töös Ford Kuga, tahmafilter umbes, regenereerimine autoelektroonika poolt ei olnud enam võimalik. Kõik sai korda autodiagnostikaseadme ja läbipesu tulemusel, kuid soovitus nimetatud sõiduautoga sõitjale: mitte sõita kõrgema käiguga linnatingimustes, kui KOLMAS KÄIK !!!


Honda tarkvara näitab:

  • armatuurlaual tahmafiltritulekene põleb - kuid elektroonilisi vigu ei näita
  • mootoritemperatuur min + 65 ⁰C, uuematel mudelitel kõrgem temperatuur
  • tahmafiltri takistust
  • jõudu mootoril oli, kuid tulukene vilgub armatuurlaual - SEE TÄHENDAB - SÕIDA AUTODE HOOLDEKODUSSE

Alfa Romeo tarkvara näitab:

  • kas tahmafilter on umbes või mitte
  • kuimitu protsenti on tahmafilter umbes
  • kes on kus ja MIKS

Opel`i tarkvara näitab:

  • millal on tahmafilter paigaldatud, km
  • kas mootoriõli on tahmafiltrile vananenud või mitte
  • palju % on tahmafilter umbes
  • mitu regenereerimist on sõiduautomootor üldse oma elutööperioodi jooksul juba teinud
  • mitu korda selle ajajooksul on olnud ummistumise oht
  • jm palju huvitavaid fakte

Peugeot tarkvara näitab:

  • nagu alati palju erinevaid temperatuure ja rõhkusid
  • viimase kümne tahmafiltri regenereerimise keskmist vahemaad kilomeetrites, näiteks 404 km
  • tahma kogust tahmafiltris, protsentides
  • kilometraasi millal paigaldati tahmafilter
  • kilomeetreid, palju on jäänud tahmafiltri vahetuseni - see ei ole nii dramaatiline, kuna tahmafiltrit ei pea alati kohe vahetama, saab ka puhastada. Näiteks Peugeot 508 aastast 2011, autoaju väidab, et 160 000 km ja pane uus:)
  • mitu km tagasi toimus viimane tahmafiltri regenereerimine
  • ja veel palju palju huvitavaid fakte

 

Opeli programm näitab:

  • ikka erinevad temperatuurid ja rõhud
  • mitu kilomeetrit tagasi vahetati tahmafilter
  • tahmafiltri elueajooksul palju kordi on regenereerimine toimunud
  • mitu protsenti on tahmafiltrist regenereeritud
  • EGR klapi tööd ja soovitusi...

SUBARU tarkvara näitab:

  • lisaks tavapärasele tahmafiltriikoonile näitab Subaru armatuurlaual veel ESP oranzi tuld. Teema sellel, et auto annab märku, et tahmafiltri ummistuse tulemusel on vähenenud automootori võimsus ja sellest tulenevalt ka pidurdussüsteemil on probleeme töisvõimsusel töötamisega.