UUS STEND BENSIINIPIHUSTITELE,
KLIKI SIIA
NÜÜD KA GDI JA PIEZO PIHUSTITELE KONTROLLIMISE, PUHASTAMISE VÕIMALUS!!!
BENSIINIKULU SUUR !!!
TÜHIKÄIGUL MOOTOR LONKAB, PUTERDAB !!!
KÜLMA MOOTORIGA KÄIVITUB HÄSTI - SOOJA MOOTORIGA ON PIKK KÄIVITUS. VÕI HOOPIS KÜLMA MOOTORIGA EI KÄIVITU ?
DIAGNOSTIKA NÄITAB KINDLA SILINDI TÖÖVIGA - KÕIK ON JUBA VÄLJA VAHETATUD: KÜÜNAL, SÜÜTEPOOL, AJU, JUHTMED - VIGA IKKA ALLES.
MOOTOR LÄHEB HÄSTI KÄIMA, KIIRENDAB TEATUD PÖÖRETENI JA SIIS ...
JÄÄB NAGU HING KINNI !!!
Bensiinimootoripihustite stendis toimub:
- BENSIINIMOOTORIPIHUSTITE KONTROLLIMINE
- PIHUSTITE ULTRAHELIPUHASTUS
Ultrahelistendis pihustite puhastamine soodustab üldjuhul ka väiksemat kütusekulu, kuna bensiinipihusti saab puhtaks nii seest kui ka väljast. Mittetöötava või ebaefektiivselt töötava pihusti leidmise, puhastamise ja kui veab siis ka töökorda saamise.
Veab tähendab seda, et meie kogemuste järgi on bensiinimootorite pihustite põhivead ummistumine või mustusetüki, tükikeste, kütusevaikude kinnijäämine pihustis. Tihti tuleb ette, bensiinimootoripihusti ebaefektiivse töö põhjustab kaua seisnud /talvläbi/ bensiin kütusepaagis ja toitesüsteemis sees.
Mootorpaatide ja yetide mootorid puutuvad tihti kokku veega. VANA TÕDE TEHNIKMAAILMAS: seisev asi ei parane. Eelpool kirjeldatud tehniliste põhiprobleemide kõrvaldamisega saab meie bensiinimootoripihustitestend suurepäraselt hakkama.
Milleks on MPI bensiinipihustite ultrahelistend võimeline: GDI ja PIEZO bensiinipihustite kirjeldus SIIN
MPI e. madalsurvepihusti ultraheliga puhastamine -
|
kõik mustus, mis metallil e pihustil sees võdistab maha |
pihusti pihustamise kontrollimine -
|
pihustusnivoo kuju, suuna jälgimine
|
läbivoolu testimine - |
kindlas ajaühikus palju pihustist läbivool, ml tes |
pihustipidavuse proovimine - |
lekketest, pihustile surve kuni 10 bar - kas lekib või mitte. Kas pihusti elektrilineklapp peab või ei pea.
|
automaatne test - |
kõik testid automaatselt: erinevad rõhud, mootoripöörete arvud ... |
test autol - |
puhastustest pihusteid autolt maha võtmata |
korraga
|
kuni 8 düüsi
|
ühe MPI e madalsurveüpihusti puhastus- ultrahelipuhastus ja kontroll |
20.- |
erinevate testide koguaeg |
15 - 30 min |
1. ultraheliga puhastus puhastuskapis |
esmane üldpuhastus eraldi kapikeses, valikuliselt. |
2. ultraheliga puhastus stendis |
pihustid juba stendi paigaldatud, läbipesu ja ultrahelipuhastus |
3. pihustuse pihustustest |
testiga näeb pihusti kütusepihustamise kuju või kujutust. Tuleb ette, et pihusti on üldse kinni e läbivoolu ei toimugi - siin aitab veelgi ultraheliga puhastamine |
4. lekketest |
süsteem surub pesuvedelikku pihustile peale, kuid elektroonilisele klapile voolu peale ei juhita. Kui selles katses pihusti lekib, siis on tegemist juba probleemse pihustiga. On olnud kasu mitmekordsest survestamisest ja läbipesust - enamustel kordadel oleme pihusti taaskord tööle saanud. |
5. ajaühikus kütuse läbivoolu test |
Stendi on asetatud näiteks kuni kaheksa ühelt mootorilt võetud pihustit: 15 sekundi jooksul suunatakse läbi pihusti kindla rõhu all puhastusvedelikku. Testi lõppedes võrreldakse läbivoolanud kogust, ideaalne kui kogused on võrdsed. Kui läbivool on ühel või mitmel pihustil liiga väike või liiga suur - siis vahetus, veelkordne läbipesu, puhastus ... |
6. automaattest - kõik testid automaatselt |
kõik testid automaatselt |
7. test autol |
süsteem ühendatakse auto toitesüsteemiga - toimib, kuid visuaalne pool kannatab |
Helista ja küsi järele: 5656 8767 kirjuta
Kliendi kommentaare:
1. automootor käib kuidagi palju ühtlasemalt ja teistmoodi peale pihustite puhastamist. Ka kütusekulu langes tavalise kolmeteistkümne pealt kümne peale
2. ka sellise külma ilmaga on kütusekulu langemine märgatav peale pihustite puhastamist
3. enamus on muidugi lihtsalt vait ...
Saame kontrollida ka mehaanilisi pihusteid.
Oleme neid juba ka kontrollinud:
Saab 9-5 turbomootori pihustid: enne kui mootor päris seisma jäi allus ta ainult kõrgetel pööretel - madalamatel jäi kohe seisma ...
Peale ultraheliga puhastamist said pihustid taaskord töökorda.
Peale ultraheli stendiga töötamist - said kõik pihustid korda ja võrdselt pihustama. Kuid läbivoolutest näitas, et üks pihusti lasi kütust ca 2x rohkem läbi.
Viimasel ajal oleme suutnud aidata ka ATV ja mootorpaatide pihustite ultraheliga puhastamisega.
Gaasiküttesüsteemiga Fiat Multipla, üks pihusti - pildil parempoolne - sülitas läbipesul/puhastamisel PALJU musta välja. Suuremal pildil testklaasipõhja jäänud mustusetükid, osa juba läbivooluga filtrisse kulgenud.