Autokliimaseade ei tööta !!! Autokliima ei puhu külma !!!
Kliimaseade vajab aegajalt hooldust, uuri SIIT edasi.
Broneeri aeg või helista 56568767
2024 hooaeg jätkub täie külmaga ja nüüd ka koos uue freoonigaasiga 1234yf.
- kliimaseadmete täitmine / hooldus-
- konditsioneeride täitmine -
- auto konditsioneeride täitmine -
- konditsioneeride remont -
- konditsioneeri remont -
- konditsioneeri täitmine -
- kliimaseadmete hooldus -
- kliimasüsteemi lekkekontroll -
- kliimasüsteemi diagnostika -
- kliimasüsteemi torustike parandus -
- autokliima täitmine -
- auto kliimaseadmed -
- k u i d a s k e e g i n i m e t a b.
Kliimaseadmete täitmist pakume:
- SÕIDUAUTODELE: kõikidele kaasaegsetele, millistel kasutatakse külmaainet R134. Tegemist on kõige rohkem levinud külmaainega, mida kasutatakse kaasaegsetes sõiduvahendites. Üldjuhul aastast 1991 - . Kuigi Euroopa Liidus hakati kasutama uudset külmagaasi nimetusega R1234yf juba aastast 2010, siis tänase seisuga, seoses erinenud tõrgetega on nimetatud gaasi kasutamist hetkel veel piiratud. Eks tulevik näitab mis sellest teemast saab, selge on see, et uuem gaas juba levib. Sõltuvalt automargist on ta juba ka kohustuslik uute autode puhul. Erinevad autobrändid alustasid erinevalt, mõni 2012 mõni 2018. Alates 2017 on uuegaasi kohustus uutel toodetavatel sõidukitek. Automessidel on juba kõikidel automarkidel ja mudelitel uue kliimagaasi R1234YF silt kapoti all ilutsemas.
- KAUBIKUTELE
- REISIBUSSIDELE
- VEOAUTODELE
- TRAKTORITELE
- METSAMASINATELE
Kliimaseadmete ja konditsioneeride täitmise/hoolduse/kontrollteenus sisaldab -
SÕLTUB KONKREETSEST OLUKORRAST, VAJADUSEL ON ESIMENE TÖÖ: SURVESTAMINE !!! Mida sa täidad sellest kliimasüsteemist kui on AUK sees ...
1. | vana külmavahend R134 / R1234fy vana määrdeõli välja |
2. | niiskuse ja jääkainete eemaldamine |
3. | vaakumtest/lekketest/survetest - vastavalt vajadusele ja põhjustele. Sõltuvalt kliimaseadmesüsteemi suurusest, tüübist, olukorrast. Kui sõiduvahend on juba meie autoteeninduses, siis kohapeal otsustame, millist testi või teste on kõige otstarbekam kasutada. |
4. | uus määrdeõli sisse - kogus ja tüüp vastavalt sõiduvahendile |
5. |
uus külmaaine R134 kliimasüsteemi sisse tagasi - kogus vastavalt sõiduvahendile |
sõltuvalt olukorrast ja vajadusest kasutame kliimasüsteemi diagnoosimiseks ka diagnostikavahendeid | |
kui kliimapump ei tööta, siis võimalusel parandame selle või paigaldame uue, kliimapumba parandus tuleb sama PEAAEGU kui uue ostmine. Kliimapumba otsasiduri hinnaga on sama lugu - see on kulukas väljaminek, ca 2/3 uue kliimakompressori hinnast | |
kliimasüsteemi survetest - madal - kõrgsurvesüsteemis | |
visuaalne vaatus - temperatuuride mõõtmine, soonrihma visuaalne vaatlus, salongifiltri kontroll - vajadusel vahetussoovitus / vahetus ... | |
survestamine, mitte suruõhuga. Ikka keemilise ühengiga N. | |
kliimapumbaotsakuullaagri vahetus | |
kliimakompressorisiduri reguleerimine | |
jm ... | |
KÕIK SÕLTUB KONKREETSEST AUTOMARGIST JA HETKEDIAGNOSTIKA TULEMUSEST. KUI AUTOKLIIMA TÖÖTAB, SIIS ON HEA JA MUGAV LIIGELDA. TURVALIST JA MUGAVAT SÕITU !!! |
Ideaaljuhul võtab kogu hooldus aega ca 25 - 45 min. Kõige aeganõudvam on kliimasüsteemist jääkide väljasaamine ja vaakumtest - vaakumtest ei ole ette nähtud ainult süsteemi hermeetilisuse tuvastamiseks, vaid ka kogu kliimasüsteemi kuivatamiseks ja puhastamiseks.
Vaakumtest ei ole ainult kliimasüsteemi hermeetilisuse kindlaks tegemiseks, vaid on vajalik ka süsteemi sisemiseks puhastamiseks vanast süsteemiõlist, niiskusest jm mustusest / kompressori mehaaniline liikumine/
Alates 05. juuli 2010 on kliimaseadmete hooldus litsentseeritud tegevus. Litsentsi väljastab Eesti Vabariigis Autokutseõppe Liit. Litsentsi olemasolu kontrollib Keskonnaamet. Isikud, kellel pole vastavat sertifikaati ei tohi eelpool mainitud teenust osutada.
Estpresto OÜ töötajal Urmas Erit`il on vastav sertifikaat.
Miks kliimaseade vajab hooldust !!!
Lisatud failid: