Mõningaid tähelepanekuid autode kliimaseadmete teemal:
- autode mootorihooldust peetakse tavapäraseks, kuid kliimaseadmete hooldus on justkui unustatud, jahutab - järelikult töötab. KUID SEE POLE ALATI NIIMOODI !!!
- kliimasüsteemi kuivatifiltrit peab vahetama iga kahe kasutusaasta järel - niiskus kliimasüsteemi suuR vaenlane. Niiskus ja kliimakompressori töö ei sobi kokku. Reaalses elus on kuivati eluiga pikem, seda kas peab vahetama, märkama juba autokliimaseadmega TEGELEJA.
- 10 - 15%, 40 - 60 g külmaainet aastas peetakse loomulikuks kaoks - mida vähem jääb külmaainet kliimasüsteemi seda rohkem on tõenäoline, et kliimaseade ei hakka tööta
- külmaaine "vastutab" ka kliimasüsteemi õli transpordi eest - mis on vajalik liikuvate detailide määrimiseks
- kombinatsioon: liiga kõrge temperatuur - vähe külmaainet - vähe kliimaõli - on väga halb kombinatsioon
- kliimasüsteemile ja autole on hea töötafa ka talvekuudel - sõltuvalt süsteemist, kas kliimasüsteem on automaatne või mitte - kliimasüsteem ei ole ainult suvekuudel sõitjatesalongi jahutamiseks, vaid talvekuudel ka liigse niiskuse kõrvaldamiseks. Kliimasüsteemi talvine töötamine vastavalt auto kliimaautomaatikale hoiab süsteemi kauem töökorras. Kliimasüsteemis liigub koos freooniga ka kliimaõli ringi, määrib mida vaja ja hoiab tihendid "elus"
- veel parem, las kliimasüsteem töötab automaatikareziimil /kui olemasolev süsteem seda võimaldab/, siis pole endal muret ja meelespidamist. Sutomaatne kiimasüsteem kontrollib ise, millal on vaja töötada ja millal mitte. Millal on salongis liiga soe ja millal on liiga palju niiskust salongis
- kliimaseadmega saab ka sõiduvahendit kiiresti soojendada - süsteemi kasutatakse uuematel diiselmootoritega Subarutel
- kliimasüsteem pole mitte ainult mugavuseks, vaid ka turvalisuseks loodud. Mugav jahe sõita, mugav olla - MUGAVAM LIIGELDA
- diagnostikaseadmega veakoodide lugemine aitab palju kaasa, et kliimasüsteemi kaua töökorras hoida.